שאלות נפוצות
מהי כתובת הסינמטק?
רחוב בן גוריון 22 – הכניסה מהגינה ברחוב בעל שם טוב
מתי קופות הסינמטק נפתחות?
הקופות נפתחות כל יום כשעה לפני ההקרנה הראשונה באותו היום.
איך מזמינים סרטים?
פועלים לפי הנחיות הסרטון שבתחתית העמוד.
האם יש עמלה ברכישת כרטיסים דרך האינטרנט?
אין עמלה על רכישת כרטיסים.
האם ניתן לבטל כרטיסים לסרט?
ניתן לבטל כרטיסים לסרט עד כשלוש שעות לפני תחילת הסרט.
לפרטים נוספים בנושא – יש להסתכל בלשנות "מדיניות ביטולים והקפאות" שבתחתית העמוד.
האם צריך כרטיס מודפס כדי להיכנס לסרט?
אין צורך בכרטיס מודפס, ניתן להראות את הכרטיסים בטלפון או לומר את מספר הטלפון דרכו הוזמנו הכרטיסים לסדרן.
מתי מתעדכנים הסרטים באתר?
הסרטים מתעדכנים בימי שני אחר הצהריים לשבוע הקרוב.
האם יש הנחה ללקוחות הסינמטק בחניון שער העיר?
לקוחות הסינמטק זכאים להנחה בחניון שער העיר – יש להחתים את כרטיס החניה בקופות הסינמטק.
תושבי העיר הרצליה עם תו חניה בתוקף זכאים להנחה של 50% בחניון באופן אוטומטי – אין צורך להחתים את הכרטיס בקופות!
לפירוט המחירון יש להיכנס ללשונית "מידע נוסף" > "פרטי חנייה".