23-26.3

סרט תיעודי מסוגנן ומעורר מחשבה על קבוצה סודית של שרלטנים חלקי לשון וכריזמטיים, שנשכרים על־ידי חברות הענק בארה"ב כדי להתחזות למדענים ולמומחים לענייני סביבה ולהציג באמצעי התקשורת תמונה מעוותת בנושאים כמו התחממות גלובלית והשלכת פסולת רעילה.

בתום ההקרנה תתקיים שיחה פתוחה לשאלות הקהל עם דב חנין, ח"כ לשעבר ופעיל חברתי.

יום שני 23.3 בשעה 20:00

100% אנרגיה מתחדשת – החזון כבר אפשרי מבחינה טכנולוגית. סרט תיעודי זה מדגים כיצד מהפכת האנרגיה יכולה להצליח בכל העולם, הודות לפעילותם של אקטיביסטים הפועלים ללא הרף למען עתיד צודק ובר־קיימה.

בתום ההקרנה תתקיים שיחה פתוחה לשאלות הקהל עם אודי חן – פעיל סביבה ותיק ויושב ראש משותף בארגון מגמה ירוקה.

יום שלישי 24.3 בשעה 20:30

הצלם ג'יימס באלוג ("לרדוף אחר קרחונים") מתעד את חייהם של אמריקאים בחזית שינויי האקלים. בהשראת ארבעת היסודות הקלאסיים – אש, אדמה, אוויר ומים, הוא יוצא לחקור שריפות ענק, כריית פחם, סופות הוריקן, שינויים באוויר שאנו נושמים ואת עליית מפלס הים. באלוג בוחן את השפעת היסוד החמישי, האדם, ומציג תמונה מבהילה אך גם מציע אפשרות להשיב את האיזון העדין בין המין האנושי לטבע.

יום רביעי 25.3 בשעה 18:00

מה היה קורה אילו כל אחד מאיתנו היה נרתם למען הצלת העולם? השחקנית מלאני לורן והבמאי סיריל דיון יוצאים למסע חוצה יבשות כדי לעורר את האנשים שהם פוגשים ולהעלות את המודעות החברתית שלהם.
השניים משוחחים עם מומחים, מבקרים במיזמים שונים הפועלים לפי עקרונות אקולוגיים, כלכליים ודמוקרטיים אלטרנטיביים, ומציעים פתרונות שמטרתם למנוע את הקריסה הגלובלית.

יום חמישי 26.3 בשעה 19:00